poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Krótkie ogłoszenie...

Wiem że bardzo długo nic nie pisałam, ale muszę przyznać, że liceum które wybrałam nie jest łatwe. A teraz przejdźmy do konkretów:
1. Raczej nie uda mi się skończyć zaczętego opowiadania o One Direction, no chyba że ktoś, kto jeszcze czyta mój blog i czeka na ciąg dalszy akcji miałby dobry pomysł to może się ze mną skontaktować i to  omówić.
2.Jeśli nie znajdzie się taka osoba to po prostu zamykam tego bloga.
3.Postanowiłam napisać coś nowego, całkowicie odłączonego od 1D, gdyż nie za bardzo już czuje w tym klimatu.
4.Nie wiem czy wam się to spodoba, bo podobno moje pisanie jest kiepskie, a nazwę bloga czy stronę bloga podam wam wkrótce, wtedy pojawi się również prolog bądź pierwszy rozdział, ponieważ nie jestem zwolenniczką prologów.

To byłoby tyle, mam nadzieje że ktoś się tym zainteresuje i będzie czytał nowe opowiadanie, a mogę wam zdradzić, że emocji nie będzie mało.
Pozdrawiam
Pyśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz