wtorek, 31 lipca 2012

Rozdział 18:"Nic. Tylko..."

Tego dnia już więcej ze sobą nie rozmawialiśmy. Zayn co jakiś czas zerkał na mnie a ja na niego. Postanowiłam spędzić resztę dnia z Harrym, który niedawno się obudził. Zrobiliśmy sobie coś do zjedzenia i oglądaliśmy filmy. Ten dzień był chyba najnudniejszy ze wszystkich. Oprócz tego że całowałam się z przyjacielem mojego chłopaka i chłopakiem mojej przyjaciółki to nic więcej się nie zdarzyło.Wieczorem zabrałam się za spakowanie moich rzeczy.Następnego dnia zaniosłam walizkę do samochodu i po śniadaniu pojechaliśmy do domu. Przez całą drogę nikt się nie odzywał.Cieszyłam się że już jestem w domu. Obiecałam sobie że nic nie powiem, o tym co się wczoraj zdarzyło, Majcie i Niall'owi. Oni by mi tego nie wybaczyli.To jest pewne.Cały dzień spędziłam przed komputerem. Rozmawiałam ze znajomymi ze szkoły i Niallem. Zmęczona wszystkimi zmartwieniami przebrałam się i poszłam spać.Następnego dnia nie wiedziałam co mam z sobą zrobić.Ubrałam się w jakieś dresy i wyszłam z domu. Biegałam po parku tak bez żadnego celu. Zastanawiałam się co mogą teraz robić chłopaki i czy Zayn powiedział im co się między nami wydarzyło. Nie on tego nie zrobił przecież mi obiecał.Niall nie odbierał ode mnie telefonów ani nie odpisywał na SMS-y. Napisał mi tylko że nie może teraz ze mną rozmawiać bo jest u swojej rodziny i chce spędzić z nimi trochę czasu. Nie wiem co mnie naszło ale napisałam do Zayn'a . Chciałam żeby teraz był ze mną. Czułam się samotna kiedy nie było ze mną Niall'a albo Majki.Nie dostałam od niego żadnej odpowiedzi więc pomyślałam że nie przyjdzie. Znowu spędzę cały dzień sama.No cóż takie już moje szczęście. Ann jest w pracy a Victor wyjechał w delegacje. Za dwa dni już naprawdę będę sama bo moja starsza siostra jedzie w jakąś podróż służbową.
Włączyłam sobie telewizor i nie zdążyłam dobrze usiąść na fotelu w salonie a ktoś zaczął pukać do drzwi i dzwonić dzwonkiem. "Jakiś wariat" - pomyślałam. Otworzyłam drzwi. Moim oczom ukazał się Zayn. Był bardzo zmęczony i strasznie dyszał.
-Co ci się stało?-zapytałam.
-Chciałaś żebym przyszedł to jestem.-Powiedział uradowany i wszedł do środka.
Poszliśmy do salonu. Zayn zmęczony rzucił się na kanapę. Włączyłam jakiś pierwszy lepszy film i dosiadłam się do niego na kanapę. Przez dłuższy czas nie odzywaliśmy się do siebie. Film który włączyłam  okazał się horrorem więc kiedy tylko działo się w nim coś strasznego wpadłam w ramiona Zayn'a. Znów patrzyliśmy sobie w oczy tak jak wtedy na tej łódce. Nie mogłam się powstrzymać chwyciłam go za szyje i przyciągnęłam swoje usta do jego ust. Złączyliśmy je w pocałunku. Był on niesamowity, taki delikatny i taki doskonały. Nasze pocałunki przerodziły się z zwykłych pocałunków w namiętne pocałunki.Nasze języki zaczęły tańczyć. Zayn wstał tak samo jak ja .Nie przestaliśmy się całować.Wskoczyłam mu na ręce. Zayn zaniósł mnie do mojego pokoju i położył na łóżku. Leżał na mnie i całował mnie tak jak jeszcze nikt inny mnie nie całował. Zdjęłam mu bluzkę i rzuciłam na ziemie. On zrobił to samo. Chwilę później zdjęliśmy resztę naszych ubrań. Całował mnie po całym ciele.Jego ręce błądziły po moich plecach i pośladkach. W końcu stało się. Nasze ciała były jednością.Jakiś czas później leżeliśmy obok siebie i wpatrywaliśmy się sobie w oczy.Nic nie mówiliśmy tylko leżeliśmy co jakiś czas uśmiechając się do siebie. Nie wytrzymałam i westchnęłam.
-Co się stało?-zapytał zmartwiony Zayn.
-Nic. Tylko chyba...-urwałam. Nie chciałam tego mówić.
-Tylko co?-Dopytywał.
-Chyba się w tobie zakochałam.-Zaszokowało go to co powiedziałam.Z resztą mnie też. Ale on przybliżył swoją twarz do mojej  i złożył pocałunek na moich ustach.
-Nie powinno tak być, ale ja też do ciebie coś czuje...
Chciał coś jeszcze powiedzieć ale wtedy dostałam SMS-a od Niall'a i nie dałam mu dokończyć.
-Wiesz chyba będziesz musiał się już zbierać.
-Też tak uważam.
Ubraliśmy się i odprowadziłam go do drzwi.
-Proszę nie mów nic tylko chłopakom.
-Dobrze.-powiedział i pożegnał się ze mną pocałunkiem.
Zamknęłam drzwi. Za pół godziny miał przyjść mój chłopak, więc pobiegłam na górę i poprawiłam sobie makijaż, przebrałam się, bo moje ubrania pachniały Zayn'em.Zeszłam na dół i czekałam aż ktoś zadzwoni do drzwi.Nie musiałam długo czekać. Kilka minut po moim zejściu na dół zadzwonił dzwonek do drzwi. Jak tylko je otworzyłam rzuciłam się mojemu blondaskowi na szyje i mocno go pocałowałam...
_________________________
Dziękuje za wszystkie komentarze pod ostatnim rozdziałem.
Bardzo mnie to cieszy kiedy widzę że dostałam jakiś komentarz.
Przepraszam za błędy w pisowni imion i w ogóle reszty ale tamten rozdział pisałam tak na szybo bo miałam dużo pracy i dopiero po opublikowaniu zorientowałam się że są błędy.
Następny rozdział ukaże się w jak najbliższym czasie tylko mam teraz mały kłopot bo jestem na wakacjach i nie wzięłam mojego zeszyciku z pomysłami, ale coś się wymyśli.
Jeszcze raz dziękuje za komentarze i czekam na kolejne.

12 komentarzy:

  1. Tak mnie zdziwilo zachowanie Monany. Nigdy bym nie przypuszczala, ze zrobi Niallowi i Majce takie... swinstwo. No, ale jezeli cos czuje do Zayna, to czemu bawi sie Niallem??


    Swietny rozdzial. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny rozdział *.*
    Nie mogę się doczekać kolejnego. < 3.
    Zapraszam do mnie. <-- Nowy rozdział .
    milosc-nastolatkow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział. podoba mi sie. :* czekamy na nastepny. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ona jest wredna nie mogę się doczekać nowego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie piszesz, nie przejmuj się błędami:) Powodzenia, może zgłosc sie do jakiegos portalu, gdzie moglabys publikowac swoje opowiadania?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW.! Ciekawe ;) Wysyłasz gdzieś może swoje prace na konkursy.?! Myślę że miałabys spore szanse.
    Jak znajdziesz chwilkę w przerwach między pisaniem ; ) to zapraszam do mnie:
    www.it-other-world.blogspot.comm

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ;O Jestem ciekawa co się dalej wydarzy ^^ Bardzo mi się tu u Ciebie podoba :3 grr .. kocham to i Ciebie i twoje opowiadanie .. jesteś cudowna ! xD ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne !! Po prostu genialne przeczytałam rozdział już 10 minut temu ale dalej dobieram w głowie słowa aby odpowiednio opisać zajeb***ość tego rozdziału :D
    czekam na następny
    zapraszam do mnie-http://one-direction-mydream.blogspot.com/2012/07/rozdzia-12.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega fajny blog. ^^ Obserwuje i liczę na rewanż. Na pewno będę Cię odwiedzać. Zapraszam do mnie www.nataliaidalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No jak zawsze super... coraz bardziej mnie zadziwia jej zachowanie. już nie mogę doczekać się następnego.<33

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział. :) Przeczytałam już wszystko, więc mogę szczerze powiedzieć, że jestem zachwycona :)
    Czekam na następną część. :)

    P.S. Dodaję Twojego bloga, do moich polecanych. ;)
    I u mnie nowy rozdział:
    sin-fronteras-querida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń